KROVIMO TERMINALAI
Termo krovimo terminalai

 
Jei krovimo metu būtina laikyti pastovią temperatūrą tarp pastato bei priekabos vidaus teks naudoti termo krovos terminalus. Skirtumas tarp standartinių yra tas , kad priekabos durys yra atveriamos ne prieš parkuojant priekabą prie terminalo ( kaip tai yra standartinio krovos termin alo atveju) , o jau priparkuotoje priekaboje . Tą užtikrina speciali rampos stalo konstrukcija. Terminale montuojama pora vartų ( vieni prieš rampą , kiti už jos ( į pastatą) . Prieš parkuojantis priekabai pirmiausia pakeliami pirmieji vartai. Šiuose terminaluose montuojami tik pneumatiniai ( pripučiami ) šelteriai , ir hidraulinės rampos su teleskopiniais ( išstumiamais ) tilteliais. Todėl priekabos durys atveriamos tik tada kai šelteris jau būna hermetiškai apgaubęs preikabos galinio borto šoninius bei viršutinį perimetrus . Atvėrus priekabos duris pakeliama rampa ir išstumiamas tiltelis tuo būdu suformuojant tiltą į priekabą ir užsandarinant apatinę priekabos liniją. Tik tuomet atidaromi vartai į pastato vidų ir pradedamas krovimas.

​Šio tipo terminalai taip pat gali būti monuojami pasukti pastato atžvilgiu 30 , 45 ir 60 laipsnių kampais. Atvejais , kada reikia aptarnauti nuo „ Jumbo“ tipo priekabos iki jūrinio konteinerio yra naudojamas termo terminalas su reguliuojamo aukščio platforma. 
© PigiosSvetaines.lt